7 wEEkS...


Ehtahlah...

dh masuk 6-7 weeks ni...aku rasa lemah sangat2...x mcm aku ngdung yd dulu2...kali ni mmg worse sgt2...bygkan aku xleh mkn...minum....smua kuar balik...pastu lak badan rasa lemah je nak terbaring je...lau duduk ke..jalan ke...terasa nak mntah...lau nak tahan muntah tu...cepat2 lah aku baring...yelah....Khamis & JUmaat aku MC 2 hari...Low Blood Pressure plak....tu lah..Dr. kate coz aku x mkn...muke pun look pale...padahal aku makan...tapi smua kuar balik...so Dr. pun bgilah Mc 2 hari...Dr. dh bgi ubat tahan muntah...so far aku dh telan...tapi still camni gak...Dro. advice lau still xde solution dia suh masuk wad je...masuk drip...xmau...aku xmau....!!!

Harini Saturday aku kje...Dr. nak bgi MC gak..tpi aku nak kje...setakat half day...keje jelah...lau x kna tolak 1 day MC...coz Saturday dia kire cam hari biasa lau nak apply leave...so aku pun keje lah rini....

perh....still xde tenaga....rasa cam seprauh nyawa dh hilang...pagi2 dh lapa...beli le meehoon goreng...mkn 2 suap...trus x lalu....ni tgh mnahan nk muntah lagi ni...uhhh....letih lah....sedih sgt kali ni ngdung byk dugaan...maybe before this aku pregnant time aku amik dip & Degree...so Allah permudahkan urusan aku...maklumlah...tgh study...nak timba ilmu....tu yg mudah je...xde lah mabuk bagai cam ni....sekrang ni...cam bangkai bernyawa dah aku rasa diri aku ni...tersepok je...cam dugung pun ade...hahahhahaa....kadang2 shaking badan aku ni...coz rasa cam xde tenaga....tapi mmg betul kate org...x smua anak sama...xsemua pengalaman mengadung sama....tapi xpe...aku kena kuat...demi anak dlm kandungan aku ni...

korang smua doakan lah aku...moga dipermudahkan segala urusan....aku dh x larat...rasanye nak cuti smapai deliver je....tapi X BOLEH....

lau korang ade petua x bgi mabuk2...please lah....post...k....moga allah je balas jasa baik korang tu...Amin...

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: 7 wEEkS... | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top