CanCeL LAgi...LupaKan JogjakartA

ehh bencilah...asyik burn je ticket yg aku dh booked last year...patutnye harini smapai senin n.week baru balik dari jogjak...tapi nak wat camne...kite hanye merancang...time booked ticket dah confident nak g...sure leh cuti...sure xde pe2 program...tapi lain plak jadinye....

sekarang dh masuk 10++ weeks....Dr. advice jgn naik flight cz time check up ade tnye Dr....dh dia kate xpayh...so cancel lagi lah....kali ni dh 2 kali aku cancel flight...bulan 2 ritu ticket ke Phuket...ni ke Jogjakarta plak....ni agaknye doa anak2 aku kot x bagi aku tnggalkan dorang...hehehhehe...niat mama & papa nak g honeymoon...tapi x smpat nak wat baby oversea...dh jadi dah...hehehehee....tapi bulan 5 ni harap2 jadi lah g Phuket ngn ofismate...company trip...harap2 dh x mabuk...n bolehlah bergumbira...hahhhahaahaa

tapi x pelah....leh reimburse balik airport tax..lau free nnti baru nak claim...skrang ni mmg tahap bz giler ^&*@...yelah...ritu sbuk ngn annual dinner...pastu mabuk gier2 smpai xlarat nak bgun....asik low blood pressure je....nak citer ngn korang pasal annual dinner pun x larat...dh basi nnti aku hapdate r...serius..kje byk menanti....btw, sonk gak dinner thun ni...coz aku dpt award from company...ko ade?? jgn jeles r...berbaloi gak usaha aku tahun lepas...x sia2 aku mngis...ngamuk2 kat blog...lunch time pun still hadap pc...sanggup abaikan lunch time...smata2 nak update smua kje2 aku...maklumlah kat dptment HR...aku sorang je...so alhamdulillah berbaloi usaha aku....TQ Dato Eddie, trust on me...nntilah aku citer byk2...skrang xde mood sgt...maklumlah baru pas M*^&%# lagi....morning sickness again!!!....uhhh...letih...baru je bekfast porridge dah kuar balik....ehh x suke2!!!...


tgk gmbar intro je dulu k...

k lah...jmpe lagi....

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: CanCeL LAgi...LupaKan JogjakartA | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top