dulu...x makan pun xpe....sekarang ....??? WAJIB


ni bekfast pagi tadi makan bubur je...sllu mkn n.lmak,meehon goreng,kuih muih...hari ni tukar selera lak..sedap tau....ade kankung, tlur masin, ikan kering, ikan bilis kacang...sedap...makan laju2 coz panas2 so...sedaplah.....

yg sedihnye pas mkn terus teer$%#^@h....x suke lah....mmbazir tau...melayang RM2.50 aku...lau x preggy...aku makan sehari Rm1 je...kadang x kuar duit pun g kje...tapau je...kadang2 x makan pun seharian...jimat kan?? skrang ni nafsu bergelora...nak mkan macam2...pastu buang...ape kes??


ni nasi goreng ikan masin yg aku order hari senin tu....perh...sangat MASIN...mcm tersalah order je....rasanye ni nasi goreng masin kaw..kaw....MASIN X HENGAT...mmg xleh mkn....pas makan...ape lagi?? bnda yg sma akan terjadi kepada ibu2 yg mngalami morning sickness ni....kasihani lah kami...smua bnda nak telan...tapi akhirnye???

dulu lau x pregnant, x makan pun xpe...tapi sekarang adalah WAJIB...sbb perut ni asik lapar je..bunyi kuat2 lak tu..smpai ofismate aku leh gelakkan...malu ok?? sekarang jgak stok makanan penuh dlm drawer smpai nak smpan hdbeg pun xtau nak letak mane...hahhahha...DASYAT kan???

itulah penangan ibu mngandung ni...menteke darah je....tuk prngathuan u all,aku makan x byk...little but frequenly.....itulah yang aku amalkan...lau x senak perut ni....dahlah kali ni mngdung malas nak mmpos....asik terbaring je...malas tahap gaban...lemah semacam je...xtau le....aku kandung anak kembar kot?? hhahahahah....itu lah harapan aku...hhehehehhe..senang pas ni xyah banak lagi...huhuhhu....

1 Pengkritik:

::Farahliza :: said...

sian kawan aku ni.....tapi bubur kau buat aku terliurr siyess..

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: dulu...x makan pun xpe....sekarang ....??? WAJIB | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top