PHUKET Stoorryyyyyyy.....

lame dah aku x meroyan kat blog ni.....

korang mesti sbuk nak baca kan entry ni... igt aku nak citer pasal percutian aku ke Phuket? ohhh tidak.....

amatlah menyedihkan bile time dah dekat ngn time travel ade je masalah besar melanda...guess what??

nak tau nape aku terpaksa cancel nk g honey moon ke PHUKET???
sebabnye adalah :-

1. Kerja byk...bos x approve cuti...maklumlah kje aku xleh sape leh ganti,EA & Borang E x settle lagi...
2. anak2 x bagi dating berdua...dorang godak ajak g langkawi lagi....mungkin berkat doa dorang makanye aku mmg xpat ke sana...hhahhahaah
3. sebab yang paling utama adalah.........name kena BLACKLIST....hahahahah padan muke aku...ngan hbby aku...xnak bayau hutang....so...name dh BLACKLIST....itu pun baru je tau..hampeh...nak wat rayuan cam x smpat je...tiket 26 feb - 2 Mac ni.....
jadinye kami terpaksa melepaskan tiket Air Asia yang kami beli setahun yang lepas...

Sedisss sangat...napelah dorang blacklist kan name aku time2 gini...lau nak wat pun...wat lah time aku xde plan nak oversea...hampeh tul....ingat nak tukar tarikh...tapi rasanye cam rugi gak lau xleh dapatkan rege yang sama time aku beli tu...baik beli tiket baru....dhlah book meal sekali (for 2 way lagi)uhhhh,...rugi...rugi.....siap insurans tau...mmg rugi....xde rezeki lah tu.....xpe...xpe...

yang paling sedisnye & kesiannye adalah hbby aku le...patutnye bali je dari phuket...dia xperlu balik umah...dia kna tggu kat airport tuk ke SOLO bersama my FIL plak...hebat giler laki aku ni kan...dh mcm tourist guide dah...SOLO pun dorang xpnah g...nak try tgk ape yg ade...dia lah paling ruginye...2 tiket gone....gone....gone....;((....rugi kan?? buang duit saja2 je...lau tau nak rugi camtu...baik bayau hutang PTPTN....hahhahahaha.....

tadi bukak email nmpak AIR ASIA BIG SALE lagi....huhuuu.....terasa gatal tngan ni nak view lagi...maka nya...aku pun try mengoogles....& search for new destination....trus call hbby;

ma:pa...ade ticket murah lagi ni..
pa: sudahlah ma...kita settlekan dulu rayuan baru bleh plan...
ma: jom pa....g bandung lagi sekali...murah je...g balik RM75...best r...xpuas ritu jalan kat sana...nak shooping baju raya bdak2 ni...

FYI,tahun lpas baju raya budak2 smua made in BANDUNG...baju smua brand international...tpi price very cheap n off course ORIGINAL ok....lau x caye g sendiri lah....mmg berbaloi2....shooping xhengat smpai kena tax...hahhaahha...

tapi betul gak kate laki aku ni...settlekan loan PTPTN dulu...pastu name dh bersih baru start planning....

plan aku sekarang ni...
1. baru je submit surat rayuan ke PTPTN...harap2 dpt pertimbangan yg sepatutnye...
2. stat this month nak start bayau PTPTN coz bulan 4 ni plak nak ke JOgjakarta....org kate lagi best shooping kat sni...lagi byk barang....xtau le...coz aku mmg x smpai lagi...
3. korang2 doakan lah hajat aku tercapai nak g Jogjakrta plak....xkan tiket yg dh dibeli nak diframekan je??? cian saya.....x sabar2...xleh excited sgt,,tkut xjadi lagi....huhuhuuuuuuu....
4. camne pun kena settlekan hutang ni..coz aku ni committee tuk company trip...dgr citer nak g oversea gak...lau aku sndiri xdpt g...alamak....xhappening lah company trip tu....tapi mmg aku xleh g kot...maklumlah hbby i ni seorang yg jeles...sure dia x bgi i follow company i nye trip....tapi xpe...kite try pujuk slow2...mane tau tibe2 dia ok....tolong doakan saya lagi ok....

k lah nak google air asia lagi...nak beli tiket yg paling murah smbil bwk anak2 berjalan....yang penting dlm malaysia je....bak kata pepatah hujan emas di negeri orang...hjan batu di negeri sendiri....paham2 jelah...k..r...takut lmbat nti tiket abis plak...jom...sape nak ikut???? JOMMMMMMMM...sblm tu...nak bgtau korang...sape2 yg belum bayr loan tu..byrlah cepat sblm jdi cam aku ni.....nyesal x sudah derrrrrrr..........


nnti mama cari tket yea anak2...

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: PHUKET Stoorryyyyyyy..... | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top