muSnAh SudAH..:((

harapan kini tinggal harapan je lah..

patutnye harini packing brg nak g hneymoon, tpi nak wat camne?? xde rezeki??

sedis sgt2 tau...xpelah..aku harap 1 hari nnti smpai jugak aku ke Phuket tu ye...doakan aku ye kawan2...

hari ni mood nak g kje pun xde...masuk2 ofis dpt email dari manusia yg kuat mengarah.....suh wat tu wat ni..last2 aku cc kat bos aku...nasib boss aku backing aku balik...dia reply balik email tu...ckp is not me to request for....paadan muke ko..mentang2lah aku penah tolong dia b4 this even xde kena mengena ngn dprmt aku...tapi kali ni dh melampau ok...contohnya camni lah...if u are tea lasy...tibe2 bos suruh ko jadi tukang kebun...APAKAH??? FYI, aku ni bkan miscelenious Executive...smua bnda nak suh aku wat....so lpas 1 tekanan....dtg lagi 1 tekanan yang aku xleh citer...serabut lah....

harini aku rasa down sgt...xtau nape?? mood adalah swing.....rasa nak balik tido je...

(motif post pic baru bgun tido??)

bye...

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: muSnAh SudAH..:(( | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top