bowling time

x igt bile g main bowling ni...tapi yg pasti that time still early pregnancy...still young lah katekan..rasnye baru nak masuk 3 months...time tu x plan pun...sbnarnye mmg dh plan lame..tapi asik bertanggunh je..smpai le aku pregnant...hahhaha...tibe2 ptg tu SIL call ajak main bowling...that day saturday...mmg ok sgt lah...coz lau balik tgh mlm pun still boleh bgun lmbat...itu je yg aku concern...

plan nak g ngn SIL, Biras aku..ngn hbby aku je...bdk2 ni tnggal kat umah PIL jap..time nak pick up SIl & biras aku ni kat umah PIL...tibe2 bdk ni melalak2 nak follow...bukan xnak bwk..aku xnak amik risiko tau lah..kat sna bola bowling kan berat2 lau accidently something happen sape yg nyesal...tu yg aku prefer dorang dok umah je...tapi dh bersambung2 melalak...so, hbby pun tekat...bwk jelah bdak2 ni...dgn alasan dia xnak main..dia jaga our kids...

smpai sana around 10.00pm...ramai org jgn ckp le..lane full...tapi still lehh booking...in shortlisted list gak lah....smbil menunggu tu smpat lah dorang berurut kat gintell chair lah konon...anak2 aku main bola masuk dlm nett...oklah...about 10 minutes dh dpt lane...

ni yg mls nak citer..1 & 2nd games juara nye aku lah...setahu aku lah...yg lain dgr citer terror...dlu sllu strike je..tu yg wat aku takut nak batting...tkut aku kalah plak...tapi at last mak buyong ni gak juara antara juara...itu pun score x smpai 100..hehhehe...kelakar...maklumlah last main bowling 5 tahun lpas...giler lame...time tu anak sorang...sekarang dh nak masuk empat...stamina pun melayang...nak kate skill...xpayahlah...yg penting time baling tu strike or score...x mcm ade lah hamba allah tu...skill bagai...tapi masuk longkang....apakah>??? hahhahaha....

cite byk x guna...jom layan gmbar lak...


cuba tgk, xdelah strike tapi 10 pin tu jatuh senang2 je...hehee


Mr Hubby & mr Danial with my sweet girl


sis wati, hbby & Darwish..bukti dia jaga anak2 dia...tapi dia pun main gak..TQ sayang..for care our kids..


pregnant mummy yg semakin membulat


see...unbelieveable my score is higher than others...bangga nye...:)


my girl pun nak try gak. sempoi kan? ngn sandal je.she did well, x masuk longkang pun ok...good job my girl



Mr danial dh xleh score bgi alasan "tadi ngurut ngn mesin tu, terus rasa salah urat, tu yg xleh score tu" alasan je tu...boleh terima ke?? terima jelah...hehehee


Pregnant lady yang x sedar diri lagi ni..masih gagah angkat bola no.13


sis wati sgt berhati2 sambil merenung masa depan..hehehhe


Play & snack time for my kids


we are Big Apple (ALIEN flavor) dougnut lover


sambil main sambil makan...


ape ni dik?? ce tengok abg tu, cover macho je...bile adik nak macho cam dia ni??

ni lah citer nye...yg paling best...esoknye my kids kate...jomlah main bowling lagi...actually 3-3 pun try main gak..even 1 kali je bgi peluang, tapi my hbby lah yang guide dorang...

start hari tu...lau weekend je ajak bowling...apakah??? ajak tgk movie dh x heran dah...inilah budak2 sekarang...pantang ajak sekali..nak g byk kali lak...hehhee...ni smua salah mak pak nye lah...ajak anak bersosial bersukan ok...lau bersukan x salah aku rasa....lagipun bukan selalu... nnti kite g lagi ya...tggu mama meletup dulu ye sayang...hehehehe...

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: bowling time | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top