week 14

ritu time week 7 rasanye aku cume cite aku mual2 je kan?? smapi kena low blood pressure...skrang pun still mual2...ade masa dia mntah ...ade masa dia ok...makan tetap makan...semlm check up lagi...Dr. kate tahap gula dlm darah aku rendah sgt...4.5....normal one 6-10....xtau r ape mslahnye...Hb pun rendah gak smlm...9.4je...muke aku pun pale je....Dr. kate aku x makan?? ape?? aku ni nak ikutkan 24 jam makan je...skrang berat aku dh 58.5kg ok...b4 pregnant dlu 50 je...bygkan byk dia naik kan?? baru 3months ++....

skrang dh malas nak pk nak makan ape pasni...ape ade sumbat je...tapi tekak aku ni kadang mngade2...makan pe pun still x rasa...tu yg aku mkn cam org xde prasaan...main sumbat je....tu yg melantun2 over weight tu...tuk pengtahuan korang...nak minum air pun takut....coz lau mnum air lagi senang mntah ni nak kuar...lau x...dia cam kesat sikit r....itu based on my experience lah....tapi xpe...hidup harus diteruskan....

sabtu ni pas kje nk balik kampung...tunggu ye melaka...x sabar nak mencari tmpat makan yg best.....i"m coming!!!

mls nak teepek gmbar trbaru...coz xde mood all the time...nak tulis blog ni pun malas....tapi gagahkan jugak....

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: week 14 | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top