i Need VitaMin B.... APakah itu??

perhatian....perhatian....

tolong berikan saya vitamin B...saya amat memerlukan di saat2 ini....sangat terdesak...yg pelik tu tak terdapat di klinik2, hospital2....dan tidak juga terjual di mana2 kaunter farmasi2 @ di toko2 jamu di seluruh dunia...

nak wat pe ngn vitamin B ni??

lau kite smua sedia maklum vitamin B ni byk jenis...B1, B2, B3 etc...sampai lah ke B22 pun ade..senang citer Vitamin B Complex....

function dia plak :-

1)helps maintaning & utilize energy (dah semakin berkurang)
2) helps in maintaining healthy skin & muscle tone too (dh rasa kedut2 dh ni)
3)create new cell, promoting cell & growth division (ni pun dh lemau2 dah)
4) helps in producing red blood cells & etc.(ni dh lame ade dah)

if our body less of Vitamin B, the effect will be ;-
1) can leave a person feeling very weak, severe exhaustion & many other problematic health conditions such as, heart disease, skin problems, fatigue, depression & paling sedih sekali gradual memory loss.

ni smua dah ade skit2 kat aku....tu yg aku takut ni...

tapi FYI, aku x perlukan Vitamin B complex bagai yang ni...aku cma perlukan Vitamin B$n*$...ape tu?? scroll down please.....
























Vitamin B.....stand for.............





















BONUS.....hahhahahhahahha


aku tgh tggu BONUS ni...dgr citer dlm minggu depan...x sabar ok....even aku lah org pertama yg akan tau smua staff nye BONUS...maklumlah kje aku kan kire salary, Bonus etc...so akulah org yg akan tau dulu....aku bukan nak tau bape byk aku dpt...tapi aku pening nak siapkan surat lagi...calculate Bonus lagi...nak bank in lagi...smua tu aku sorang je yg hadap....bayangkan lah staff aku ade 200 ++...x ke jenuh ko nak wat?? tu yg aku takutkan...tension & isau org dok push2 aku...pastu lak...aku kalut nak wat payroll tuk January plak....adoiiii...smuanye dlm minggu yg sama...aku Pening..... Dato'..please give me 6 months Bonus please terkangkang2 le aku sorang2....org lain syok2 aku lak yg muntah darah...

tu lah...nak sangat Vitamin B konon....padahal Vitamin BoNuS....hhahahahaa...

yang pening & penat nye....nak melayan sekor2 datang tanye..bile dapat?? bile?? bile?? penat aku nak mnjawab nye...aku sndiri tak tau bile n berape bos nak bgi...suprise gaknye....esok baru dia nak annouce...tommorrow kan meeting...so, kat situ gak dia nak wat annoucement....

selagi aku x dpat Vitamin B ni...aku isau smua effect2 yg aku nyatakan di atas akan berlaku pada aku...takut woo....tibe2 sakit jantung, feeling unwell,skin problem & memory loss....paling isau depression wooo...ade dah nmpak skit2 kat dlm diri aku ni....huhuhu.....coz mengharap sgt bnda ni..tu yg wat kje cam xde smngat sgt ni....dapat je vitamin B*$&$ ni...baru le ade smgat nak keje...bolehlah maintain & utilize our energy, so that we able to perform our daily activity with efficiency & effctively....hahhaahhaa...x gitu Dato??

harap2...esok adelah good news & BIG FAT Benefits.....tolong ye Dato'...bgi le lebih skit dari tahun lpas...hhahahaaa...(ya Allah...murahkan rezeki kami...amin)

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: i Need VitaMin B.... APakah itu?? | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top