EDISI BUMPER!!!! 12 December & 25 December 2010 (Part 2) - KaraokE,IkEA, Upin Ipin,& KaraoKe Lagi.....

kali ni nak citer on 25/12/2010- bukan Chritmas Day ok...tapi birthday celebration ank ku & anak buahku yg hari lahirnye jatuhnye pada christmas day juga....

25/12/2010- seawal pagi dh hunggah bdak2 ni bgun pagi...coz harini karaoke kami booking awal...pkul 12-3pm...kul 11 smua dh ready ke umah my mum...tggu hhby aku cuci kete makanye kami lmbat smpai ke sana...

along & family, Wafiq & his papa dh smpai sna setengah jam awal dari kami...tapi lewat 1/2 jam kami register...makanye rugilah 1/2 jam tu..gara2 temankan my hbby cuci kete....time tu lah baru nak cuci kete...time tu ramai org hntar car wash...tmpat tu ramai...tapi adalah sgt lembap...service worse sgt....

kat sana...tgk gmbar dulu ok...















tgk gmbar jelah korang...time ni dh rugi 1/2 jam,..so smpai2 je trus nyanyi..pastu order makan...makan smbil nyanyi....yg paling best laki aku nynyi smbil baring beb....dia dh kekenyangan...tu yg baring2 tu...dh tu, nynyi lagu faizal tahir dh mcm berpantun dah...hangin aku...dorang ni merosakkan lagu idola aku je...

bdak2 ni pun x lpaskan peluang nyanyi lagu wali band lah..yg aku igt...(ku x tak laku2)..yg girl plak yg nyanyi lagu wondergirls...ape?? seni kate dlm mandarin?? apakah yg ko tau....setakat (i want nobody....noboby but you....) tang korus je yg dia nynyi...yang lain tgk video clip dia je...best gak video klip dia...smpai terpergun bdk2 ngn mak bapak budak...hahhaaha....pas habis 3 jam di sini...pkul 3 check out....

pastu g IKEA plak....kat IKEA nak parking adalah full giler...smua tmpat parking mmg full...kat IKANO pun full...kat luar pun FULL...last2...kitrang parking kat tpi jalan je...masuk je IKEA, jgn cakap lah....manusia sgt penuh....smpai nak jln pun xleh gerak...plan nak tgk brang....tpi dh ramai manusia...so ade idea...sumbat bdk2 ni dlm SMALAND IKEA...ok gak?? nak beratur pun panjang ok...nasib ade last box tuk smpan kasut bdak ni di reserved tuk kitorang...so selamat...pas dorang dh masuk...ape lagi....kami pun berjalan lah suami isteri ke tmpat yg nak dituju....pun ramai org...b4 that beratur panjang nak beli karipap..lau dtg IKEA wajib mkn karipap dia...my kids smua suke coz ade telur inside...

plan nak mkn kat food court IKEA pun xleh...penuh dgn manusia...teringat meetballnye...sedapnye....oklah...next time dtg lagi...tgk ape bdk2 ni buat...tq SMALAND coz taking care of my kids...n my nephew...they having Fun there!! smpai xnk balik...


time ni smua bdk dh kuar...si Dann plak ngamuk...marah nape aku dtg cpeat sgt?hahhaha

awish mengamuk...xnak kuar...smpai kakak dukong suh dia kuar..hahaha..funny..funny

awish tgh semangat nak color something...dh nak check out baru nak color...


TQ SMALAND.....nak balik hjan lbat di luar...disebabkan kami parking di luar...so terpaksa tggu dlu kat dlm...smbil makan karipap Panas...perh...sdap giler....
pukul 7.30 baru gerak balik.....

oppss...bukan balik ok....ade lagi.....pasni nak g UPin IpiN Restaurant...abang aku a.k.a Pak Ngah plak nak belanje...so...kami 1 kete trus tggu di S.Alam....Along balik umah dlu hntar Wafiq & his papa..coz Wan nak g keje...

dorang balik amik Pak NGah & amik kek skali....kek disponsor oleh mama Awish ok....yelah...mama Haziq dh byrkan karaoke...so mama Awish sponsor kek sudahlah...hahhaha....kami smua pengemar ice cream cake....jadi aku order...choclate fudge icecream cake....uhhhh setapnye....x ckup sepotong...makan 2 potong....


pukul 8.30pm...di UPIN IPIN sec 13, dinner kami ditaja oleh Pak Ngah....tq Pak Ngah...mule2 ptg kek dulu...pastu makan le ape ko nak makan...aku order n.goreng Thai...last2 anak2 aku yg bedal...Along, abg Long, P.ngah & his girl order steak..(western gitu)..laki aku stil cari nasi...sup daging ngn telur daadar....last2 aku mkn ngn dia...nasi gorengku di kebas orang..hhahahaha...sorry x smpat snap...masing2 dh kebuluq...trus bedal dengan lahapnye....

tgk gmbar lagi please....




ni lah sponsor man...tq for full our tank...


dh smpai UPIN IPIN ni...msti ade je souvenir yg budak2 ni nak...haritu pun dh beli
patung UPIN & IPIN... beli 2 plak tu...smpai umah x dihargai pun patung tu...di cmpak2 je..time ni nak beli buku color plak..sorry mama x layan...

ni je balance icecream kek tuk mak & ayah...dorang x dpt join....cian dorang...



nilah wajah2 birthday boy nye....comel kan??? sesuai lah lahir on December...

ni lah rupe kek icecreamnye...sedap gilerrr....

habis makan segala pukul 10.00, smpat lagi tgk sape menang IDOLA KECIL 3.

pastu mesti korang igt trus balik kan??...

no...no....kami ke karaoke sekali lagi...hahhahahhahah mmg giler hari tu....seharian x balik umah...lpas 1...satu idea dtg kat kepala suh habiskan duit...setan2....setan.....memandangkan esok cuti...jadi kami sepakat tuk karaoke di KTV plak....ni smua rancangan on the spot...x plan ape pun...cma plan nak g karaoke pagi tadi...itu je...yang agenda lain2 ni...smua spontan....

on the way ke sana, jln jamm...dari S.alam nak ke Klang jamm...dari S.alam nak ke KL pun jamm gak...maklumlah mlm minguu beb...

odw ke sana...anak2 aku smua dh tido dlm kete...sampai je sana...dorang mengeluh..."mane lagi nak pergi ni mama?? nape x sampai2 umah lagi ni?? ngatuklah" dorang dh penat ok...cian dorang...."ni last destination,confirm last"... dgn kaki yg berat dorang pun gagahkan tuk trun....
di KTQ plak...kat sini book 2 jam. je..dari kul 11,so habis kul 1..
kul 1 laki aku bgun je...makan2 dlu...minum2 dulu...kat sini order fruits platter & carbonated drinks. balance kek tadi bawak trun..takut cair...nasib x cair....

tgh gmbar lagi please....

pilih lagu ke bercinta tu bang oii???


tgk tu...laki aku kat sni dia trus tidor...anak2 pun join skali...cma aku ngn awish layan karok lagi

Hziq & ayah nyanyi lagi cek mek molek ke tu?? awosh dh kepanasan...dh bukak baju dah...

kat sni x byk ambik gmbar coz aku sbuk menyumbangkan lagu beserta tarian yang begitu memberansangkan mengasikkan.....hahahha...mentang2 hbby aku tido...layan dangdut lagi....goyang Inul 1....hahhahhaha.....

harini mmg giler...penat giler...bayangkan dari pagi g neway,pastu ikea, pastu ke UPin Ipin,& lastly ke KTV karaoke....x giler ke tu???

smpai umah kul 2 terus tido...anak2 aku xpenah2 tdo ngn jeans...smua tdo ngn jeans...x larat nak bgun dah...aku pun x larat nak change for them...ngn aku skali terbongkang.....

esok dorang ade plan lagi...tpi aku xleh join...nak beli keperluan sekolah anak aku yg x complete lagi...dorang nak g sepital tgk sepupu aku sakit..mak aku kate kat KL...so dorang g lah ke KL....smpai KL...adalah sakit hati apabila dpat tahu org sakit tu dok kat sepital Klang....hahhahahha....nasib aku x g...lau x...aku lah yg paling hangin.....kahkkahakkahaakkkk.....sila ketawa smpai nagis.....

ni gara2 mak aku x fokus lah ni...ade lah tu yg bermain di kepala dia time org inform dia tu.....last2...along, angah n amir...smua hangin satu badan....bahana karaoke x sedar diri smlm....kahkahakkakkaaaaaa...sila ketawa lagi.....

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: EDISI BUMPER!!!! 12 December & 25 December 2010 (Part 2) - KaraokE,IkEA, Upin Ipin,& KaraoKe Lagi..... | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top