KoleKSi LawAk PendeK 2

Cerita 5
Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa, dia bertanya: ” Doktor, selepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang lain?” “Dah tentu”, jawab doktor. “Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,” kata lelaki itu dengan riang.

Cerita 6
Seorang posmen yang datang menghantar surat .” Assalamualaikum “” Walaikumsalam “” Ni rumah encik Sameon ye?” Ya saya”” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni “” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?”

Cerita 7
Tiga orang Asli menaiki motosikal dan ditahan polis trafik. Namun penunggang motor tersebut tidak berhenti. Dengan muka tidak bersalah penuggang tersebut berkata, ‘Tak muat dah tok, kami dah bertiga!!!, jalan dulu tok…”

Nak Lagi x??? next episode again.....

0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family: KoleKSi LawAk PendeK 2 | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top