All About .... my kiDs....
lau nak tau....ni lah anak2 aku....yg girl tu 8thn..standard 2...sek ren MGS...my ex-school....dah 2 keturunan aku sekolah situ....name sbanrnye....NuRDiNa KAmaL...sgt keletah....lau bercakap mngalahkan mak nenek...terlalu bijak dan pandai berdikari...time kecik...mcm anak jepun....dia lah anak aku yg paling besar time baby...4 kg tau....aku bersalin norMaL...caye x???? Jgn x caye....Kuasa Allah...alhamdulillah....smuanye slamat.....


Yg 2nd tu....yg pkai bju spiderman tu....name dia DaNiSH HaNiS...3 thun..yg ni...manje kemain lagi....ssah nak ckplah...terlalu manje...smpai kitrang mama & papa rimas....hehhehehe....bukan ape...coz time dia 8 bulan aku ngdungkan adik dia...yg 1st tu jauh gak bezanye.....4 thun...lau nak something...msti kna beli...lau x dgarlah suara dia....org kate dia ni byk air mata...sikit2 nak nangis...mmg kelememey tul....lau girl xpe...tpi dia ni boy...risau gak aku....time kecik pun sgt comel....tpi dia ni x sbeberat kakak dia...cma 3.45kg je.....dh bsar mkin kurus...ape pun x nak makan...lau mkn nasi ngn smbal kosong je..ikan,udang,ketam,sotong,ayam...smua dia tolak...tgklah bdn dia...makin mengecut.....


yg last tu....DArWish HaniS....si anak jepUn ni....lau tgk time kcik...mmg x caye dia ni anak aku....dhlah dia yg paling kcik 2.9kg je...tu pun lahir x ckup bulan....lau ckup bulan lagi besau....dia ni x terlalu manje....independent...dia wat hal dia je...tapi suke wat aku marah....tapi dia ni kelakar...karakter dia kadang2 aku tgk dh mcm kartun dah...ade je bnda yg dia nk explore...makin hari...makin menjadi2....nak ikutkan dia ngn abg dia...dia lagi cepat pick up...cepat dlm smua hal lah....lau umah aku tu dah ade mural....smuanye hasil sentuhan si Bulat ni...dia mmg pntang jmpe pen....msti dia nak melukis UltRaMan & RakSaksa...itu je dlm kepala dia....habis umah aku kena cat lah tahun ni....


Jom tgk gmbar dorang time kcik....






alhamdulillah....rezeki yang Allah berikan ini akan aku jaga selagi hayat di kandung badan...dorang ni lah teman aku time aku suke, duke, marah,sedih, bahagia...mmg dorang jgaklah yang buat hidup aku bahagia...i can't life without u....my kiDs..


























































0 Pengkritik:

 
Copyright @ 2010 Haniza Family | Made By: Kranthi Swaroop | Modified By: MsueRooMz Dan iEn| Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top